středa 16. listopadu 2011

Jupííí, dorazily látky z Amerikýýý!!!

Těžko se dá popsat ten pocit, když dorazí balíčky látek z Ameriky, není to každý den, jen občas... Opojení? Možná... Švadlenky se mnou budou souhlasit, že se v těle najednou udělá takový krásný pocit a při pohledu na ně na rtech poťouchlý úsměv a samozřejmě vzrušení... Objednávala jsem si je v pátek 11.11., ještě ten den mi přišlo oznámení, že je odesílají a dnes už tu zvonil pošták se dvěma nabitými obálkami, to je až neuvěřitelná rychlost.... Je to kolekce látek Witty Kitty od Studio E Fabric, kde tento výrobce má i volně k stažení projekt, který bych si z nich právě chtěla ušít. Co jiného je na látkách než samozřejmě že kočičky a název napovidá, že "zábavné, vtipné". Tuto nabídku měla i Bellet na svých webových stránkách, bohužel ale zmizela rychleji, než jsem stačila postřehnout, ale mně stačí naznačit a protože kočky, s ohledem na naší Micinku, jsou u nás všude, látkové, keramické... a samozřejmě ta nejdůležitější momentálně v naší posteli se válející, deka z těchto látek bude naprosto boží, teda alespoň pro mě, i když ji plánuji na manželskou postel...
Tak abych vás zbytečně nenapínala, tady jsou látky ve vší parádě...

Zatím se na ně budu pouze s obdivem dívat, teď mám v hlavě hlavně vánoční tvoření, časem, možná až po Novém roce, na ně dojde, do té doby tu budou kočičky odpočívat, však ony rády odpočívají...


Objednávka:
Látky a Free Projects:

Krásný den přeje Jahůdka a Micinka

6 komentářů:

  1. Ty látky jsou fakt super :-))) Už se těším na tu deku :-)
    K.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, jo, jo - taky si je chodím hladit a kochat se...jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  3. krásné látky o tom panelu jsem taky uvažovala... miluju kočky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle látečky se mi také moc a moc líbily, když jsem je u Ivanky v předobjednávkách zahlédla. A věř-nevěř, když jsem viděla ten projekt ke stažení-deku, vzpomněla jsem si na Tebe, protože takové krásky umíš a kočky miluješ.....tak se budu těšit, až ji tady představíš.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné látečky.Kochám se.:-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Kočičky jsou náádhernéé. ELi by se zbláznila, kdyby to viděla. Kočky miluje, ale nemůžeme ji mít..Šárka má astma a alergii na kočky.

    OdpovědětVymazat