středa 2. listopadu 2011

UVÍTÁNÍ

Milí obdivovatelé kočiček, patchworku a šití všeho druhu,


jmenuji se Micinka, jsem kočka domácí, mourovato-bílá, a byla jsem to JÁ, která své paničce Jahůdce, takhle jí říkám, vnukla myšlenku, aby se svými vytvořenými dílky pochlubila nejenom mně, ale i ostatním. Svá dílka šije s láskou a já ji přitom vydatně pomáhám, tedy pokud nespím, protože já spím dost často... Takže asi vás tak často nebudu seznamovat s jejími novými dílky, ale nechám to na ní a občas jenom dohlídnu, jestli všechno co ušije taky ukáže, to víte, není z těch, kteří se rádi chlubí...


A toto jsem já, moc ráda Jahůdce lenoším v jejich nedošitých věcičkách...



8 komentářů:

  1. PĚKNÝ BLOG JAHŮDKO, KRÁSNÉ FOTEČKY !

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů tady se mi moooc líbí - krásné fotečky - budu se moc těšit na další potkávání :-) Krásný den !

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné!!! Ráda zas nakouknu...

    OdpovědětVymazat
  4. Micinko,hlídej pěkně paničkum ať se chlubí co nejvíc

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj Jahůdko, ráda jsem tě tu našla! Micinka je teda roztomilá a Tvé výrobky éňo ňůňo!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten tvůj miláček se ale má, tak kráááásný kabátek...

    OdpovědětVymazat