pátek 11. listopadu 2011

Vánoční...

I když to za oknem nevypadá, protože tu svítí krásně sluníčko, tady u mne v pokojíku to vypadá jako těsně před Vánocemi. Už několik dní a týdnů s přestávkami vyrábím vánoční ozdobičky na dobročinný bazar, musím říct, že jsem ráda, že to mám za sebou, sami určitě víte, co je za tím práce, těch dílků na sešití na stroji nebo ručně, naplnění......
Tentokrát mi ani Micinka nepomáhala, chodila okolo s velkým respektem a většinu času prospala. Ale jak se říká, po bitvě je každý generál, teď se dmu pýchou a ještě pár dní se jimi budu kochat, než je předám a snad se prodají a výtěžek půjde na dobrou věc...
Asi nejdéle mi trvaly tyto vánoční koule, když jsem se je před časem naučila, začala jsem je dělat z barevných stuh, ale co si budeme povídat, z látek vypadají opravdu nejlépe...Naštěstí jsem používala náprstek na zapíchávání špendlíků...

Stromečky a zvonečky zná asi každý, šité perníčky jsou z knížky Crafting Christmas Gift od "Tildy" Tone Finnanger, původně jsem ani nepředpokládala, že je taky na bazar udělám, ale nakonec se mi tak hezky dělaly, možná lépe než ty pečené, ty mám každý rok jak šutr a tyto jsou krásně měkoučké a vydrží:-)

Určitě si jich pár udělám do zásoby, možná i na srdíčka dojde, ještě nám přece zbývá nějaký týden do Adventu...
A málem bych zapomněla, tady "skupinové foto"

Krásný den a víkend, Jahůdka

4 komentáře:

  1. jůů, ty máš krásnou úrodičku....

    OdpovědětVymazat
  2. Pane jo, to je pořádná hromada ;) jsou nádherné!!

    OdpovědětVymazat
  3. No Jani, to je nádhera!!!! :-)))
    K.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani ti perníčci jsou nádherní a vůbec vše máš parádní. Používala jsi na ně nějaký střih? Že bych se po tobě opičila, protože se mi fakt zalíbili :) Možná obkreslím nějaké vykrajovátko na cukroví, ne? Ale zrovna takové nemám. Nějak si poradím. Díky za nápad :)

    OdpovědětVymazat